المعابر والعالقين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعابر والعالقين

منتدى لتغطية أخر أخبار المعبر ومناشدات العالقين في قطاع غزة والعريش من أجل توصيل صوتهم للمسؤلين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
vip_yyy@hotmail.com

المساهمات : 12

يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا Empty
مُساهمةموضوع: يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا   يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا Icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 9:04 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اولا يا جماعه ارجوا من الاخوه الي سافروا من المطار والي عنده اى معلومه تفيدنى
انا يوم فتحه الحدود طلعت علي القاهره ولا ازل متواجد بالقاهره حتى الان انا ما قدرت اسافر من اول يوم لانه اقامتى انتهت قبل الفتحه باسبوع ورحت السفاره بمصر وقدمت لفيزا جديده وطلعت قبل 3 ايام الفيزا
المهم انا الحين معى الفيزا ومعى التداكر وسفرى بعد بكره الفجر بس انا ما معى ختم علي الجواز ختم الدخول طبعا
علي حسب علمكم بيدخلونى اسافر ولا بيرجعونى ويرحلونى
او هل فى حد سافر قبل هيك من المطار بدون ختم
الرجاء الي عنده اى معلومه يفيدنى ضرورى وبسرعه قبل السفر

تحياتى للجميع
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 133

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا   يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا Icon_minitimeالسبت فبراير 16, 2008 3:29 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

والله يا اخي انا سافرت عن طريق المطار في الداخل بطلعوا على الختم،الله يسامحك لو جيت على العريش في 3/02/2007 ختمولنا وسافرنا عن طريق المطار واللي راح على القاهرة ما قدر يختم لان ختموا في ميناء العريش البحري طبعا بعد الكثير من التسجيل في امن الدولة والجوزات والمرمطة لما الله افرجها علينا واهداهم وختمولنا، بس جرب تروح المطار وتوكل على الله بلكي يمشوك ...

الله يفرجها عليك وعلى الجميع
https://borders.ahlamontada.com
shalhub

المساهمات : 123

مُساهمةموضوع: رد: يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا   يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا Icon_minitimeالأحد فبراير 17, 2008 2:17 am

وانا عيالى جبتهم على القاهره بدون ختم ومش عارف كيف اعمل الاقامه اليهم فى مصر والسفاره ودن من طين ودن من عجين

يا جماعه الي بيقدر يفيدنى ضرورى جدا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-